Kampvuur en........de jager. - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Evelyn Knipa - WaarBenJij.nu Kampvuur en........de jager. - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Evelyn Knipa - WaarBenJij.nu

Kampvuur en........de jager.

Door: evelynlapland

Blijf op de hoogte en volg Evelyn

19 Januari 2011 | Finland, Helsinki

Ik kom terug in het huisje...tref behalve een slapende Yvonne niemand aan. De buren en Robin zitten aan het meer bij de kampvuurplaats met een knapperend vuur en veeeel bier.
Ik trek mijn thermopak aan en voeg me bij hun. (Hier krijg je geen wijn in de supermarkt, alleen bier.... dus tientallen Jilzz variatie's met oa. appel, kersen, peer, bessen) en drink een blik appelbier mee. Opeens verschijnt er een sneeuwscooter en wij denken.. ai politie... echter t is een finse jager welke ik al eerder in het hotel heb gesproken over wat ik allemaal o de laptop deed. Hij komt er bij zitten en we lachen wat af.... haast niet te verstaan die finnen maar ikzelf vind m erg opdringerig... Robin en de buren zien m voor mij al zitten, maar wanneer hij voorstelt om mij de kerstman in het bos in zijn cabin te laten zien hou ik t voor gezien.
De buren verdwijnen, de jager gelukkig ook... komt nog even voorbij t huisje en nodigd me uit op zijn snowmobile... tjonge... ik heb warempel sjans maar ik ga lekker zelf naar de kerstman, overdag en met de bus...

  • 19 Januari 2011 - 16:24

    Marjon/djamilla:

    Hoi gedrietjes,
    Allereerst hoe is het met Yvon, gaat het weer een beetje? Hoop van wel voor haar. Robin vermaakt zich ook zo te lezen, leuk voor hem. En jij ja jij hebt altijd wel iets aan je fiets hangen he ha ha ha. Veel plezier nog.

    xxx

  • 19 Januari 2011 - 17:32

    Robin:

    Nou als zijn kerstmannetje net zo;n baard heeft als de echte kerstman.... hahahaha...
    hoe is het met yvon? krijgt ze de tijd ook een beetje om? Kan ze morgen weer mee op sjiep??

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelyn

Mijn droomreis naar de kerstman gaat in vervulling.....

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 30361

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 14 Juni 2013

Op zoek naar Apollo, Zeus en Demis Roussos!

16 Januari 2011 - 23 Januari 2011

Op zoek naar Rudolph en de Kerstman in Lapland

Landen bezocht: